Jak otrzymać naszą pożyczkę

Pytania i odpowiedzi

Wybierz temat

Co to jest mikropożyczka w Ofin.pl?

Jest to krótkoterminowa usługa finansowa oferowana w sposób szybki, prosty, bez zbędnych formalości oraz bez sprawdzania historii kredytowej w BIK.

W jaki sposób należy wysłać poprawnie aplikację?

Zgłoszenia przyjmujemy za pomocą prostego wniosku online, ktorego wypełnienie zajmuje zaledwie kilka minut. Po wysłaniu wniosku w przeciągu 15 minut Klient otrzyma informację zwrotną o przyznaniu pożyczki. Mozna również składać wniosek za pomocą wiadomości tekstowej (sms), która należy wysłać na numer 7043.

Zgłoszenia można przesyłać do nas wypełniając formularz na naszej stronie internetowej (www.ofin.pl).

Przykład wniosku o udzielenie pożyczki za pomocą SMS: Kasa 200 Jan Nowak 81102506766 AB0933157 78042451112123456789000562 Kwiatowa 23/12 Warszawa 50-167

Ile mam czasu na spłatę pożyczki?

Na spłatę pożyczki Klient ma 15 lub 30 dni, lub 60 dni od dnia wypłaty gotówki. Wybór kwoty oraz terminu pożyczki zalezy od tego czy jesteś nowym Klientem czy naszym stałym Klientem. Dla nowych klientów oferujemy pierwszą pożyczkę w kwocie od 100 zł do 1500 zł. Dopiero po spłacie na czas pierwszej pożyczki można ubiegac się o pożyczkę na wyższą kwotę.

Spełniam wszystkie warunki aby uzyskać pożyczkę w Ofin.pl, natomiast po wysłaniu aplikacji nie otrzymałem żadnej wiadomości na swój telefon, dlaczego?

Na każdego sms-a wysłanego do nas Klient otrzymuje sms-a zwrotnego. Aby wiadomość do nas dotarła, musi zaczynać się od słowa: "KASA" i należy ją wysłać na numer 7043.

W jakich godzinach jest czynne wasze biuro?

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od Pon. do Pt. 9:00 - 21:00, Sob.10:00 - 18:00.

Nie otrzymałem numeru PIN, co wtedy?

W przypadku nieotrzymania sms-a z nr PIN, prosimy o wysłanie swoich danych (pesel oraz nr telefonu komórkowego) pod adresem e- mail: biuro@sfera-finansow.pl.Konsultant skontaktuje się w możliwie najszybszym terminie.

Otrzymałam/em negatywną decyzję w sprawie przyznania pożyczki.

Otrzymałeś negatywną odpowiedź w sprawie przyznania pożyczki, a nadal jesteś zainteresowany jej otrzymaniem? Zostaw nam swoje dane na formularzu kontaktowym. Oddzwoni do Ciebie doradca Sfery Finansów w celu znalezienia optymalnego rozwiązania.

Jeśli dzisiaj wyślę aplikację, to kiedy otrzymam odpowiedź?

Nasz przedstawiciel skontaktuje się z Klientem w ciągu 15 minut od momentu wysłania aplikacji.

Kiedy pieniądze będą na moim koncie?

Po zatwierdzeniu aplikacji dokonuje się przelewu na rachunek bankowy klienta, a to kiedy pieniądze będą na koncie klienta zależne jest od sesji bankowych banku, w którym klient posiada rachunek.

Czy mogę starać się o nową pożyczkę, jeśli nie spłaciłem poprzedniej?

Aby móc starać się o kolejną pożyczkę, musi zostać zaksięgowana na naszym rachunku bankowym splata za poprzednią pożyczkę.

Razem z żoną posiadamy wspólne konto w banku. Korzystałem wcześniej z usługi w Ofin.pl i chciałbym się dowiedzieć czy moja żona może starać się o pożyczkę podając w aplikacji to samo konto?

Aby starać się o pożyczkę Klient musi posiadać swój numer rachunku bankowego.

Nie posiadam obecnie telefonu komórkowego, czy mogę złożyć aplikację z telefonu kolegi?

Wniosek o pożyczkę należy składać ze swojego numeru telefonu.

Kto może starać sie o pożyczkę w Ofin.pl?

O pożyczkę mogą starać się osoby w przedziale wiekowym od 21 do 75 roku życia, które nie są zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Długów.

Jaki jest koszt wysłania sms-a?

Koszt sms-a to 0,62 zł z Vat.

Wysłałem dzisiaj 10 aplikacji, a otrzymałem tylko jedną odpowiedź. Dlaczego?

Jeżeli za każdym razem otrzymujemy taką samą wiadomość to jest ona traktowana jako wiadomość powtórzoną.

Chciałbym się więcej dowiedzieć o warunkach umowy z waszą firmą.

Pożyczka udzielana jest osobą w wieku: 21-70 lat. Klient nie może być zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Długów, a także posiadać rachunek bankowy.

Jakie jest oprocentowanie pożyczki?

Oprocentowanie pożyczki jest równe czterokrotności stopy kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego.

Co to jest RRSO?

Roczna rzeczywista stopa oprocentowania kredytu wyliczona jest zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku do Ustawy o Kredycie konsyumenckim z dnia 20 lipca 2001 r. Prawo nakłada obowiązek informowania Klientów o wielkości stopy RRSO. Wielkość ta zależy w dużej mierze od okresu na jaki udzielana jest pożyczka.

Czy mogę w aplikacji podać dane mojej siostry lub kolegi?

Nie ma takiej możliwości, ponieważ wszystkie dane są dokładnie sprawdzane. Przed wręczeniem przesyłki kurier weryfikuje dane które podał klient z danymi zawartymi w dowodzie osobistym, dlatego muszą one być zgodne.

Ile mogę maksymalnie pożyczyć?

Maksymalna wysokość pożyczki wynosi obecnie 2000zł.

Prowadzę firmę będącą spółką osobowa, czy mogę uzyskać u was pożyczkę na moją firmę?

Nie ma takiej możliwości ponieważ są to pożyczki na małe kwoty i na okres 15 lub 30 dni, udzielane osobom fizycznym a nie osobom prawnym.

Wysłałem do was aplikację i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, dlaczego?

Po otrzymaniu zgłoszenia zawsze z naszej strony jest odzew. Jest to sms lub telefon wykonany przez naszą operatorkę.

Zgubiłem polecenie zapłaty, które od was otrzymałem. Jak mam teraz zapłacić?

Należy skontaktować się z działem obsługi klienta pod numerem telefonu: 728326700 lub (071) 7120023.

Kiedy pieniądze będą na moim koncie?

Po zatwierdzeniu aplikacji dokonuje się przelewu na rachunek bankowy klienta, a to kiedy pieniądze będą na koncie klienta zależne jest od sesji bankowych banku, w którym klient posiada rachunek.

Czy mogę spłacić pożyczkę wcześniej, czy dopiero po upływie 15 dni?

Tak, jest możliwość spłaty pożyczki wcześniej.

Moje dane adresowe się zmieniły, czy mam was o tym powiadomić?

Tak, jeśli dane adresowe zostaną zmienione Klient ma obowiązek zgłosić ten fakt do działu obsługi klienta, tel: 728326700, (071) 7120023.

Przeprowadziłem się 2 miesiące temu i nie otrzymałem od was polecenia zapłaty na nowy adres. Czy naprawdę muszę płacić karę za to opóźnienie.

Tak, ponieważ obowiązkiem klienta jest poinformowanie nas o zmianie adresu.

Spłata pożyczki:

Jeżeli z jakiś powodów nie otrzymałeś faktury z numerem rachunku na jaki należy dokonać spłaty pożyczki, w każdej chwili możesz dokonać spłaty na podany poniżej numer rachunku w bankach
 

PEKAO S.A.: 41 1240 1994 1111 0010 5137 1141

BZ WBK: 34 1090 2503 0000 0001 2123 3730

w tytule podając swój numer pesel oraz z dopiskiem "spłata pożyczki". Po zaksięgowaniu się wpłaty, poinformujemy Cię sms'em, iż spłata została dokonana.

Kontakt bezpośredni

Telefon stacjonarny (22) 123 45 67 Pn - Nd czynne 24/7
Telefon infolinia 71 716 22 22
Napisz e-mail

Ofin opinie
Ofin opinie o pożyczka online
Ofin - opinie na portalu pozyczkaportal.pl